המדריך לשימוש באותיות גדולות באנגלית
כללי השימוש באותיות גדולות באנגלית - Capitalization Rules in English
בעולם העסקי והמקצועי הגלובלי יש צורך לכתוב ברמה נאותה על מנת לשדר מקצוענות ורצינות. לכן יש צורך לכתוב נכון, כולל הקפדה על כללי הדקדוק והתחביר הייחודיים לשפה האנגלית. אחד מחוקי הדקדוק באנגלית קשור לשימוש מושכל באותיות גדולות, או capital letters. שלא כמו בעברית, כשכותבים באנגלית (וזה כולל כל מסמך, מייל או פוסט), חשוב לעשות שימוש נכון באותיות גדולות באנגלית.
בואו נצלול לרשימת הכללים ונעזר במשפטים לדוגמא על מנת להבין בצורה ברורה יותר מתי להשתמש באותיות גדולות.
הכללים לשימוש באותיות גדולות באנגלית בתוספת משפטים להמחשה
באות הראשונה בכל משפט:
- During the past two months we have raised over $1,000,000.
- Next time you're in town, let's get together!
במילים הראשיות בכותרת (למעט מילות יחס ומילות קישור) :
- Proposal to Expand and Develop the Market
- A Quick Guide to Capital Letters
בשמות של ספרים (למעט מילות יחס ומילות קישור):
- My First Ten Years in the Business
- One Hundred Years of Solitude
במילה הראשונה של רשימת פריטים, במידה והפריט מופיע כמשפט מלא:
- First on the agenda we have: Reasons for improving your business communication.
- Item three: Why shouldn't employees pay for lunch at work?
בנוטריקון:
- Since 1999 the WTO has welcomed several new members.
- It's customary to leave a generous TIP here.
בציון ימים וחודשים:
- The meeting is set for the first Monday in September.
- Could you call me back on Wednesday?
בשמות של מקומות, חברות, בניינים, מדינות, ערים ורחובות:
- IBM is located in Asia House, on Shaul Halmelach Street.
- Our headquarters is located at 115 Main Street in Chicago, Illinois.
בשמות של אנשים:
- Jim Fairbanks will be presenting the sales figures for Q4 at 6pm.
- Jacqueline Kennedy Onassis was an American first lady (1961–63), who was the wife of John F. Kennedy, 35th president of the United States, and was noted for her style and elegance.
רוצים לעשות סדר בפשטות ובקלות באותיות גדולות באנגלית ועוד נושאי דקדוק שימושיים? צרו איתנו קשר עוד היום והזמינו: הכשרה בדקדוק יישומי לדיבור וכתיבה מותאמת לצרכים ולרמה שלכם ו/או של עובדים ומנהלים בארגון.